تصاویر و مطالب جدید و جنجالی روز

این وبلاگ روزی چند بار به روز می شود آدرس ما را به یاد داشته باشید و به دوستانتان هم معرفی کنید

تصاویر و مطالب جدید و جنجالی روز

این وبلاگ روزی چند بار به روز می شود آدرس ما را به یاد داشته باشید و به دوستانتان هم معرفی کنید

جنجال دوباره اکبر عبدی در تلویزیون

اکبر عبدی بازیگر سرشناس کشور با حضور در برنامه "هفت”، بار دیگر اظهارات جنجالی به زبان آورد.

به گزارش سایت خبری "تیک” TIK.IR ؛ وی افزود: مطمئن باشید ده نمکی نمی تواند همچنین کاراکتری بسازد. من اسمم را به جای اکبر می گذارم اکرم، البته اگر ده نمکی بتواند چنین کاراکتری بسازد!

عبدی در بخش دیگری از سخنانش، بار دیگر به خاطر بازی در سریال طنز "زیر آسمان شهر” از مردم عذرخواهی کرد و گفت: البته مردم مرا به خاطر بازی در این سریال بخشیده اند.

این بازیگر در جنجالی ترین بخش اظهاراتش، با اشاره به بازی در نقش ییرزن گفت: عمده ی مردم ما اگر می خواهند از کسی تعریف کنند فحش می دهند، مثلاً می گویند بی شرف عجب دست فرمانی دارد!

وی در این مورد به ذکر خاطره ای اشاره کرد و گفت: برای تماشای همین فیلم که نقش یک پیرزن را بازی کرده ام، همراه مادر به سینما رفتم. جلوی من، یک زن و شوهر نشسته بودند و با دیدن بازی من، شگفت زده شده بودند و هی می گفتند: بی شرف عجب بازی دارد! پدرسگ چه بازی می کند! مادر سگ…..

جیرانی در این لحظه در حالی به شدت می خندید به اکبر عبدی گفت: خب فحش نده انقدر!

عبدی بدون توجه ، اظهاراتش را ادامه داد وگفت: وقتی فیلم تمام شد، به من نگاه کرد و تعجب کرد و گفت: آقای عبدی عجب بازی زیبایی کردید. مادرم خطاب به او گفت: شما که از اول تا آخر به ما فحش داید، حداقل یه فحش به خودش می دادید، انها هم گفتند نه ما داشتیم از عبدی تعریف می کردیم.

تصاوبر علی دایی بعد از تصادف در بیمارستان

سرهنگ محمدرضا مهماندار درباره سانحه رانندگی علی دایی که امشب ساعت 20:30 در اتوبان نطنز- کاشان و در پل سرآسیاب رخ داد گفت:« دلیل این سانحه رانندگی عدم توجه به جلو بوده که این مساله منجر به واژگونی خودروی تویوتا پرادوی وی شده است. ماموران پلیس راه استان پس از این حادثه بلافاصله در محل حاضر شدند که خوشبختانه وضعیت خوبی از دایی مشاهده کردند. او در کنار خودرویش ایستاده بود اما به همراه برادرش و دستیار خارجی اش برای بررسی شرایطشان به بیمارستانی در کاشان منتثل شدند.»
او این را گفت و ادامه داد:« در این سانحه که در اتوبان نطنز- کاشان و در پل سر آسیاب در کیلومتر 135 به سمت کاشان رخ داده تویوتا پرادوی حامل دایی از ناحیه سقف، شیشه جلو، ستون جلو و بدنه دچار خسارت شده است.»


علی دایی در بیمارستان ( عکس )



علی دایی پس از عمل

عکس های کنسرت گروه دارکوب با حضور حامد بهداد

DarkobspaConsert عکس های کنسرت گروه دارکوب با حضور حامد بهداد

 کنسرت گروه دارکوب به سرپرستی همایون نصیری برای ۲ دو روز در سالن اریکه ایرانیان تهران با حضور علاقه‌<ندان موسیقی برگزار شد. منوچهر حسنی مدیر اجرایی این کنسرت بود که مهمانان ویژه زیادی نیز داشت. از جمله این مهمانان می‌توان به همایون شجریان، انوشیروان روحانی، سام درخشانی، یغما گلرویی،.احسان حق شناس، کامبیز دیرباز، علیرضا امینی، سامان احتشامی، میلاد کیمرام، نفیسه روشن،‌امیر طبری، دانیال عبادی، سهراب پاکزاد، پدرام درخشانی،‌ حسین رضایی نیا، چکامه چمن ماه و  سام نوری اشاره کرد.


DarkobspaConsert AriaPix.Net 02 عکس های کنسرت گروه دارکوب با حضور حامد بهداد

DarkobspaConsert AriaPix.Net 06 عکس های کنسرت گروه دارکوب با حضور حامد بهداد

DarkobspaConsert AriaPix.Net 07 عکس های کنسرت گروه دارکوب با حضور حامد بهداد

DarkobspaConsert AriaPix.Net 08 عکس های کنسرت گروه دارکوب با حضور حامد بهداد

DarkobspaConsert AriaPix.Net 09 عکس های کنسرت گروه دارکوب با حضور حامد بهداد

DarkobspaConsert AriaPix.Net 13 عکس های کنسرت گروه دارکوب با حضور حامد بهداد

DarkobspaConsert AriaPix.Net 14 عکس های کنسرت گروه دارکوب با حضور حامد بهداد

DarkobspaConsert AriaPix.Net 17 عکس های کنسرت گروه دارکوب با حضور حامد بهداد

DarkobspaConsert AriaPix.Net 18 عکس های کنسرت گروه دارکوب با حضور حامد بهداد